下次去海边要穿比基尼

越努力越幸运。
阴暗没什么不好,阳光也不见得很好,待人接物善良些就好。
Overtime - Willie Nelson

小豆之家·LoFoTo:

《Overtime》歌词:

Overtime

随着时间的推移

That's what they all tell me

这是他们告诉我的全部

That's what they say to me

这是他们向我诉说的

Overtime

随着时间的推移


Overtime

随着时间的推移

That's what they all tell me

这是他们告诉我的全部

That's what they say to me

这是他们向我诉说的

Overtime

随着时间的推移


Your blue eyes

你的蓝眼睛

And your black eyelashes

你的黑睫毛

The way you looked at life

你对待生活

In your funny way

以你有趣的方式


I guess out of the blue

我猜测这蓝色

You won't cross my mind

你不会越过我的心

And I'll get over you

我将忘记你

Overtime

随着时间的推移


/*Interlude*/

/*间奏*/


Your pale skin

你苍白的皮肤

And your sexy crooked teeth

你性感的歪斜牙齿

The trouble you'd get in

你会遇到一些麻烦

In your clumsy way

用你笨拙的方式


I guess one afternoon

我猜测要花费一个下午

You won't cross my mind

你不会从我心上越过

And I'll get over you

我将忘记你

Overtime

随着时间的推移


I guess out of the blue

我猜测这蓝色

You won't cross my mind

你不会越过我的心

And I'll get over you

而我将忘怀你

Overtime

随着时间的推移

小豆之家敬上!

评论

热度(20)